Παρίσι και αστέρια michelen.
Ας πάμε μια βόλτα κάπου στα 1900, όπου οι αδελφοί Michelen, θέλοντας να πουλήσουν περισσότερα λάστιχα στο κοινό του Παρισιού, που εκείνη την εποχή δεν εβγαινε από το Παρίσι να πάει στην εξοχή, “τι να δει εκεί;” και “οι δρόμοι ήταν απαίσιοι τότε”. Στην προσπάθειά τους να πουλήσουν περισσότερα λάστιχα Michelen, είχαν μια καταπληκτική ιδέα: Τι ενδιέφερε τον κόσμο τότε; Το φαγητό.
Αποφάσισαν λοιπόν να γράψουν ένα μικρό βιβλίο, που έδινε στους οδηγούς πληροφορίες για τα σημαντικότερα εστιατόρια (που τα κατέταξαν ανάλογα με την ποιότητα της συνολικής εμπειρίας που πρόσφεραν στα διάσημα σήμερα αστέρια michelen, 1*, 2*, 3*). Οι οδηγίες τους έλεγαν ότι μπορεί να ταλαιπωρηθείτε να φθάσετε εκεί, αλλά το φαγητό και το περιβάλλον θα σας ανταμείψει! Το βιβλίο περιελάμβανε οδηγίες για το πως θα πάνε σε κάθε εστιατόριο, που έχει βενζινάδικα στο δρόμο, που θα βρουν πανσιόν ή ξενοδοχείο αν θελήσουν να διανυκτερεύσουν, πως θα αλλάξουν λάστιχο αν χρειαστεί. Δεν πουλούσαν λάστιχα, αλλά έδιναν στο κοινό τους χρήσιμες πληροφορίες και λύσεις για τις ανάγκες τους.
Ετσι, κατάφεραν να τους οδηγήσουν σε βόλτες στην εξοχή, να χρησιμοποιήσουν τα λάστιχα τους και τελικά να πουλήσουν πολλά περισσότερα λάστιχα. Γιατί; Γιατί το κοινό είχε ευχάριστες εμπειρίες εξ’ αιτίας τους, πήρε γνώσεις, εκτίμησε την βοήθειά τους, έμαθε το προϊόν τους, εμπιστεύθηκε την πείρα και την εταιρία τους και τελικά τους θυμήθηκε στην επόμενη αγορά του. Αυτό είναι το content marketing.
Το να παράγει μια επιχείρηση περιεχόμενο που δεν έχει σκοπό την άμεση πώληση, αλλά το να εκπαιδεύσει, ενημερώσει και να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα έχει ο καταναλωτής, με στόχο την δημιουργία ενδιαφέροντος από το κοινό της. Αποδίδει 3 φορές περισσότερο (σε κάθε $ που ξοδεύεται) από τις πληρωμένες διαφημίσεις και είναι ένα ακόμη εργαλείο στη φαρέτρα των επιχειρήσεων ώστε να εκθέσουν τα προιόντα ή τις υπηρεσίες τους στο αγοραστικό κοινό.
Το παρακάτω είναι content marketing. To βρίσκετε ενδιαφέρον ή διασκεδαστικό; Περιηγηθείτε στο Παρίσι σε 360ο πατώντας τα βελάκια επάνω αριστερά. Μιας και δεν μπορούμε ακόμη να πάμε… ας το Ονειρευτούμε!